fredag 30 november 2012

Hundar och tåg

Godmorgon!

En fin fredag väntar. Jag har somnat och vaknat i tid för första gången på hela veckan! Så nu ska jag äta gröt, göra mig fin och spatsera iväg till skolan.

Sen sätter världens finaste kille-killen och jag oss på tåget ner till Övik för att titta på På spåret och bara vara.

Igår var vi hundvakter. Eller, han var hundvakt och jag var med. Jag är ju lite rädd för hundar. Men det gick bra! Jag höll i kopplet en stund när vi var ute på promenad. Sen var jag ensam hundvakt när han gick iväg och jobbade. Fast vi sov mest, både jag och vovven.

Titta vilka fina! 
 
Jag frös och surade pyttepyttelite. 

Sen åt vi hämtpizza och jag vågade busa med vovven. Fast vid ett tillfälle hoppade han till för att pussa mig i ansiktet och jag blev så rädd att jag grät en liten stund.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar