torsdag 1 november 2012

Bläng bläng

Mar'haban!

Jag försöker lära mig arabiska. Det där betyder hej, enligt google.se.

Sitter i cafeterian i mitt kära lilla humanisthus och blänger på folk. Jag tror att jag har en väldigt blängig blick. Kan ha att göra med att jag konstant går runt och posar. Det har hängt med sen jag var 15 och plutade så mycket med läpparna att jag hade ont på kvällarna.

Igår köpte jag gymkort! Var ju något av en träningsnörd förr i tiden, men igår var första gången på bergis ett år som jag använde mina muskler. Känns bra. Dock har jag ett snett bäcken och en sjukgymnast som förbjuder mig att till exempel springa (SCORE!). Måste fråga henne vad jag får göra.

Väntar på min lunchdejt Kina. Borde plugga men ägnar mig åt mitt blängande istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar