lördag 17 november 2012

Magen


Är så jävulskt mätt i kära magen. Man ska älska sin mage! Min mage har strulat sedan jag var tolv år. Har vikt mig dubbel, svimmat och kräkts av smärta. Har opererat bort cystor, haft så mycket mensvärk att jag velat dö och helt enkelt mått piss.

Efter åtta år av tusen läkare, en hel del nästan-operationer och en Sydafrikansk sjukhuskarusell som slutade på 60000 kr (tack försäkring) har jag nu äntligen fått hjälp. Problemet låg till stor del i ett snett bäcken som spökat. Nu har jag fått hjälp! Och mår så bra i magen! Så går ni tjejer runt och har ont i magen, och blir avfärdade av läkare som säger att "lite mensvärk får man leva med". RING EN SJUKGYMNAST SOM JOBBAR PÅ KVINNOKLINIK!!!!!!!!!

Min älskade mage. Som en liten bulldeg ligger den där under tishan och myser. En dag ska denna mage bära mina barn! Men nu räcker det med att den smälter mat och pirrar när jag tänker på fina människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar