lördag 17 november 2012

Loppisfix

Går igenom alla gamla klädlådor hemma hos mamma. Ska bestämma vad som ska säljas, sparas eller gå till välgörenhet. I såna här situationer får man ju för sig att man skulle kunna tänka sig att ha på sig en vit munktröja med rosa foder och trycket: BABY GIRL ROCK POWER. *lägger i spara-högen*

Den största delen av tiden har jag vrålat rakt ut, bytt om och klätt ut mig i gamla utsvängda jeans och rosa tröjor. Sprungit ut i köket till mamma och Calle och gått catwalk.

Hur som helst har jag kommit fram till två saker.

1. Jag var ett mycket bortskämt barn. Har obeskrivligt mycket skitsaker.
2. Jag ska byta stil.

Dagens outfit:
Päls: Stadium 1998. Fick av farmor och sov sedan med den i månader.
Väska: Oklart. Snygg trots allt.
Pyjamasbyxor: NYA :D Jättemjuka!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar