torsdag 15 november 2012

Torsdag

Godkväll!

Nu ska ni få min dag i bilder. 

Idag har jag haft en fin dag. Vaknade klockan sju och kände att det var en bra dag. En dag för giraffben!

Visst är det giraffmönster?! Slängde hur som helst helt naturligt upp benen i luften och fotade.

 Sen åt jag gröt till lunch. Det blev äckligt. Svinäckligt. Brukar tänka att allt som är gott är gott i gröt, så jag kokade havregryn, rågflingor, linfrön, kokos, russin, kanel och äppelbitar. Skivade jordgubbar och hällde på sojamjölk. Smakade skit.

Slängde hälften av min äckliga gröt, så när jag och Calle var på coop var min blodsockernivå på minus fem miljarder. Hans också. Vid ett tillfälle pekade jag fuck you åt honom :-) Så vi köpte korv! Fem spänn!!!!!!!!

Nu är jag hos pappa och myser med Bosse. Pappa kattvaktar eftersom mamma är i Stockholm så jag tänkte hjälpa till lite med gosandet. Visst ser vi gosiga ut? Förutom att Bosse ser ut att vilja dö dvs.

 


2 kommentarer:

  1. Ohhhhhh i löööövvvv you!!! Vafan har du inte sagt att du bloggar för?! du är ju fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men love u 2!!!!! Läser din blogg varje dag ju!

      Radera