måndag 3 december 2012

Måndag

Saker jag hatar idag:

  • Att jag i morse tog mitt usb och min handkräm (två viktigaste sakerna jag HAAAAR ÅÅÅÅH), tänkte "om jag lägger dom här kommer jag aldrig någonsin att hitta dom igen" och sedan la skiten precis där och nu inte kan hitta igen deeeeen.
  • Att jag inte har någon ork i min kropp.
  • Att jag bara orkade sitta på skolan i en timme innan jag behövde gå hem. Kräktes sedan två gånger av trötthet. JOPPALAAA vilken måndag!
  • Att jag inte läst ett piss av det jag behöver läsa för min hemtenta som jag får imorgon. 
  • Att min kurslitteraturs författare har en kvinnosyn från 1800-talet.
Saker jag älskar idag:

  • Att jag trots allt orkade göra vegolasagne.
  • Att jag och Calle ska se på Homeland sen :')
  • Att julkalendern faktiskt är rolig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar