fredag 5 oktober 2012

Panik

Nämen hej. Kul med fredag då. Not.

Jag sitter och försöker skriva en hemtenta som till hundra procent cirkulerar kring två begrepp som jag INTE FÖRSTÅR?!?!?! Var helt säker på att jag visste vad de betydde, och eftersom det rör sig om en diskussionsuppgift har jag varit så satans kaxig hela veckan och sagt att jag bara behöver "Näääääääää men kanske två timmar?!?!?! Är det något man kan är det ju att diskutera...hehehehe....joråsåatteeeeh..". Så har jag sugit in underläppen under tänderna, bräsat med benen och knäppt händerna bakom huvudet.

MEN NU GÅÅÅÅÅÅÅÅÅR DET INTEEEEEEEEEEEEEE.............

Och jag ska dricka vin med min svärmor klockan fyra vilket innebär att jag nu har EXAKT åtta timmar på mig att få till den här skiten. Alternativ två är ju att skriva sen ikväll, men eftersom jag nuförtiden blir packad på två glas vin är det ingen bra idé. Fast jag har hört talas om studenter som dricker en öl INNAN tenta för att sätta nerverna i schack? Blir lite rädd av sånt. Fatta hur nervös jag skulle bli av det?! Skulle bergis spy i en korridor, gråta, och sen snyftande ringa mamma och fråga om en omtenta är hela världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar