måndag 22 oktober 2012

Måndag igen


Godmorgon!

Här ligger jag och fryser ihjäl. Det är ca 15 grader i lägenheten. I veckan bor jag i stan. Det är så underbart. Min bästis är sambo med min killes roomie, vilket innebär att jag bor med min kille OCH min bästis varannan vecka ungefär. DRÖMMEN?!?!

Men det har ju sina baksidor också. Just nu ligger jag med hälarna nedborrade i soffan och spjärnar som en elitlöpare för att vara beredd att kasta mig mot badrummet och duschen om jag hör att folk börjar vakna här.

Vilket hände exakt nu. Måste kuta.

En parentes bara: Vad fan är grejen med packtanten i Nyhetsmorgon?! Som pratar typ varje morgon om vad man ska ha i handbagaget?! I morse ba: Jaaaaaa vet ni man kan vara smart och ha med sig en tom vattenflaska som man fyller på på toaletten efter man gått förbi säkerhetskontrollen.

*väntar på din bok*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar