tisdag 9 oktober 2012

Hej!





Godmorgon!

Här ligger jag under min pläd och känner mig tom. Har haft en så djävulskt konstig natt. Drömde att jag skrek rakt ut av skräck för någonting och att jag störtade upp i köket där Calle kom springandes för att rädda mig. Och nu när jag vaknat på riktigt är jag fortfarande osäker på om det var en dröm eller inte. Mycket obehagligt hur som helst.

Jag var vaken innan nyhetsmorgon idag! Har en ny rutin för att motverka panikstress för tentan på fredag. Somnar klockan tio och vaknar klockan sex istället för att sitta om kvällarna, efter middagen då min hjärna bara är mos, och försöka trycka in grammatiken. Det funkar bra! Men min pluggdag börjar enligt mitt schema klockan sju, så jag kan ju inte hålla på här och blogga och ha mig. Men jag ville säga hej.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar