onsdag 26 september 2012

Sjuk

Godmorgon!

Idag är jag vaken före tolv. Jippi! Jag är så otroligt dödsförkyld och har inte gjort någonting annat än att gnälla och se på despo de senaste dagarna. Snorar och bygger små (enligt en viss karl "osexiga") högar med toapapper och ipren och gamla vattenglas i sängen.

Ibland är man inte så vuxen, och jag har så svårt att slappna av och bara vara sjuk. Ligger mest och tänker på kurslitteraturen jag inte orkat läsa och vad som sägs på föreläsningarna jag missar. Men så ringer man sin kloka, fina mamma och får ett tal om hur man måste få vara sjuk och så känns allt helt plötsligt så mycket enklare. Åh, lilla mamma. Skjutsade henne till flyget i morse och var jättesur hela vägen.

Idag flyttar jag hem till mammas lägenhet och tar hand om lilla Bosse. Längtar!!!!!! Dels för att jag får låna bil och hem med full frys och kyl men också för att mamma har en dusch med massa sjuka funktioner, bland annat TROPISKT REGN?!?!?!?!?!?!?! Ser ut som ett jävla rymdskepp.

Jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar