tisdag 18 september 2012

Min morgon

Godmorgon!

Och vilken morgon sedan. Jag har ju ett jävla morgonhumör i vanliga fall och värst är det när jag vaknat för sent. För att mitt fjärilshjärta ska lugna ner sig behöver jag två timmars total lugn och ro på morgonen. Och i morse drömde jag att jag försovit mig nå överjävulskt.

Åh herregud...

Ska träffa mina klassisar halv elva och i min dröm lyfte jag på mobilen och klockan var 10:51. Somnade trots det om (i drömmen), men när jag sen vaknade (på riktigt) hade jag panik. Var helt säker på att klassisarna satt på skolan och diskuterade hur dom skulle hata mig för alltid.

-CAAAAAAAAAALLEEEEEEEEEEEEE JAG HAR FÖRSOOOOOOOVIT MIG IGEEEEEEN...............ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LÅT MIG DÖ!!!! gastade jag rakt ut.

Sen insåg jag att jag var ensam hemma.

Bestämde mig för att hoppa av utbildningen men fick då ångest för att jag inte skulle få CSN. Prioriteringar.

Lyfte mobilen för att smsa mina klasskompisar att de fick klara alla kommande grupparbeten utan mig.

Men då...

Då såg jag att klockan bara var kvart över sju.

EN SÅDAN OBESKRIVLIG LYCKA.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar