fredag 7 september 2012

Godmorgon


Tjeeeeeeeenaaaaaaaaaaa!

Så kommer jag att se ut och hälsa på mina nya klassisar idag när vi ses.

Nä. 

Idag fokuserar jag på att vara glad fast jag egentligen är förbannad. Åh, var kommer all denna ilska ifrån?! Har varit svinförbannad jättelänge nu. Kan ha något med snuset att göra. Har inte snusat på 27 dagar!!!

Det är för det mesta skönt och har gått jättebra de senaste två veckorna. Men nu har det slagit mig att jag slutat på riktigt och helt plötsligt är jag jätteledsen och ÅNGRAR att jag slutat?! Fast jag klarat mig hur länge som helst?! Vad är detta? Jag är fräsch i käften, rikare än förr och har egentligen inget sug. Det är bara att jag saknar att vilja snusa?! Så jävla sjukt.

Nu har jag bråttom.

Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar