måndag 10 september 2012

Student som stör sig på ensam mamma-killarna

God afton.

Här ligger jag och ser på Ensam mamma. Blir otroligt irriterad på killarna. Ger dom onda ögat här i soffan. Är så jävla frustrerande att de beter sig som änglar när de är med mammorna för att tio sekunder senare snacka massa jävla skit om barnen och de andra killarna samt att de vill "klämma" på mammorna.Vill ba hoppa in i teven och skaka om Jenny och säga att Christian är DRYG.

Idag har jag gått i skolan igen. Tycker så himla mycket om min klass och att gå på universitetet men det är så svårt?! Prosodi och morfologi och gud vet vad. Dessutom har jag inte fått hem kurslitteraturen jag beställt så jag kan inte plugga hemifrån. Får ångest och kli i naglarna när jag tänker på att jag inte är SÄKER på att böckerna kommer att stå på bibblan när jag kommer dit imorgon. Kontrollfreaket inom mig hoppar liksom upp och ner i panik inne i hjärnan. Klöser på väggarna och bankar i pannloben och sådär.


Ikväll åt jag kroppkakor till middag. Så jävla gott det var! Jag hackar, steker och äter sen med rårörda lingon. Mmmmmmmmm....... Calle vägrade och åt rester istället. lOsEr.

Nu ska jag se klart, bädda sängen, kanske vika lite kläder och sen data tills jag somnar. En UNDERBAR kväll dvs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar