torsdag 6 september 2012

Universitetet

IDAG ÄR DET EN PERSON SOM HAR LÄST MIN BLOGG :D

Själv ligger man i soffan och gör tokiga miner. Calle sitter vid köksbordet och jag ägnade fyra minuter åt att försöka få hans uppmärksamhet genom att stirra på honom med denna min:

Hände dock ingenting?!?!?! Fram tills jag fick ett skrattanfall åt min egen min dvs. Då tittade han tillbaka och gjorde också ett roligt fejs.....................<3<3<3<3

I veckan har jag börjat läsa på universitetet. Detta har framkallat en liten social kris hos mig då jag alltid tänkt mig att universitet är osociala på det där sköna sättet. Att man kan välja själv om man ska vara en del av allt det där med overaller och helvete eller om man vill vara anonym och bara glida med.

Så var det ju inte.

Det är precis som alla andra sociala skolsammanhang jag upplevt, och det är ju roligt i längden eftersom man får nya vänner och har ett roligt liv osv. Men i början är det ju mycket nervositet och social dödsångest. Så en liten kris blev det. 

Sen trodde jag också att alla föreläsningar hölls i såna här salar:








Så var det inte heller.

Salarna ser ut typ såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar