måndag 8 augusti 2011

Fin måndag


Hej!

Efter åter en vecka av arbete har jag nu en helt ledig dag! Hela dagen! Helvete vad ledig jag är idag! Har sovit hos Moa. Älskar att sova här. Hon har så fluffiga kuddar och skedas sådär perfekt lagomt. Nu ska vi ut och äta frukost, brunch eller lunch eller vad fan det blir. Vi har likadana trosor på oss idag. Roligt tyckte vi.

Och på fredag lämnar jag Umeå, vackraste sommar-Umeå för Stockholm och ännu vackrare, bästa, sommar-Anna. Sist jag såg henne var när hon och Moa stod som små brunhåriga änglar på Arlanda när jag kom hem från Afrika. Då drack vi öl, kramades och grät. I helgen ska vi väl, dricka vin, kramas och prata igen ett och ett halvt år av händelser. Kanske gråta lite också.

Nej nu räcker det. Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar