fredag 22 juli 2011

Har ni saknat mig?




HEJ!

Jag är tillbaka. Men det vet ju inte ni än. Tänkte låta denna blogg gro. Se vad den växer sig till. Jaja.

Godmorgon i alla fall. Jag är så trött att jag vill köra huvudet genom närmsta vägg och sedan ligga där på knä med huvudet inne i själva väggen. Kanske hittar jag lite gamla tidningar inne i väggen. Min pappa har dille på sånt. Gömma gamla saker i väggar. "TÄNK NÄR DOM HITTAR DET HÄR OM FEMTIO ÅR!!!!!!!!!!" ropar han och hoppar lite på stället likt ett barn som väntar på en överraskning. På tal om överraskningar minns jag när mamma kom hem och ba: Pappa har nåt kuuuul i biiiilen åt eeeer! Jag var fyra år och överlycklig för att jag ÄNTLIGEN skulle få min hundvalp!

Så kommer jag ut till bilen och där ligger en gran. Yay. Lika upphetsande som när jag fick en sax i present en gång.

Nu ska jag jobba. Det är väl typ bara det jag gör nuförtiden. Tur att det är så in i helvete roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar