tisdag 26 juli 2011

Godmorgon!

Godmorgon!

Jonas ringde och väckte mig halv ett. Skönt! Han ska köpa min telefon och jag sitter nu i panik och försöker radera 738 bilder av det slag som man inte, inte, inte vill att ens jobbarkompisar ska se. Och filmer. Typ som när jag och Moa skulle testa på hur det skulle vara att ha en amputerad arm och snurrade ihop tröjärmarna och fäste med påsklämmor. Men det GÅR INTE?!?!?! Systemfel?!?!?!?! VAD FAN?!?!

Oj. Nu kom han visst och hade bråttom så han fick telefonen ändå. Hjälp.

Idag är jag ledig igen och ska umgås med mig själv. Läsa och betala räkningar, sånt där trevligt. Det är molnigt och dant ute och lika bra är väl det. Jag längtar till hösten. Köpte höstskor igår så nu är jag redo. Ett år av sommar räcker för mig. He. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar